Holidays! - Reisverslag uit Schoener, Verenigde Staten van Annabelle Hoogakker - WaarBenJij.nu Holidays! - Reisverslag uit Schoener, Verenigde Staten van Annabelle Hoogakker - WaarBenJij.nu

Holidays!

Blijf op de hoogte en volg Annabelle

16 Januari 2017 | Verenigde Staten, Schoener

Zoooooo, dat was leuk om weer thuis te zijn met kerst en oud&nieuw. Het was geweldig om iedereen te verrassen en om iedereen weer te zien. Iedereen bedankt voor de ongelofelijk leuke twee weken thuis.

Doordat het thuis zo leuk was, en het zo goed gaat op school heb ik besloten om 6 weekjes eerder naar huis te komen. Dit betekent dat ik in plaats van in Juni in April naar huis kom. De precieze datum is nog niet bekend maar het zal in het weekend van 21 april zijn!!

De komende 6 weken zal ik speciale lessen volgen voor het Cambridge examen CAE. De lessen zijn heel intensief maar het voelt goed om veel te leren en ik hoop dat ik op 1 maart mijn diploma binnen kan slepen! Daar had ik een half jaar geleden nog niet van durven dromen dat ik daar ooit voor in staat zou zijn om dat te proberen.

Jullie horen snel als ik weer leuke trips heb gemaakt en of ik mijn examen heb gehaald.

Dikke kus vanaf The USA,

Belloossss