de eerste weken - Reisverslag uit Schoener, Verenigde Staten van Annabelle Hoogakker - WaarBenJij.nu de eerste weken - Reisverslag uit Schoener, Verenigde Staten van Annabelle Hoogakker - WaarBenJij.nu

de eerste weken

Blijf op de hoogte en volg Annabelle

10 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Schoener

Hellooo allemaal,

Vandaag alweer begonnen aan de vierde week van school hier en wat gaat de tijd snel. De eerste huisgenootjes en vrienden gaan alweer naar huis en de eerste nieuwe komen alweer bijna. MAAR WAT IS HET LEUK! En wat heb ik al veel gedaan.

2 weken geleden ben ik een dagje naar LA geweest met Kerstin. Zoals de meeste van jullie vast de fotos al gezien hebben op facebook, was het een ontzettend leuke dag. We zijn naar Malibu beach, santa monica pier, venice beach, beverly hills, hollywood sign en the walk of fame geweest. Believe it or not, het kan echt in één dag.

Afgelopen weekend ben ik met mijn mega gezellige, leuke, klagende huisgenootjes naar Las Vegas en The Grand Canyon geweest. Het was echt een prachtig weekend om nooit te vergeten!

Voordat ik weg ging, werd mij vertelt dat ik èèèècht niet kon drinken in Amerika en niet op stap kon. Een paar weekenden verder hebben we toch al een paar mooie feestjes gehad.
Natuurlijk mis ik wel de nederlandse muziek en mijn lieve stapmaatjes, maar de amerikanen kunnen er ook wat van.

Een hele dikke kus uit amerika en jullie horen snel weer!