de eerste weken - Reisverslag uit Schoener, Verenigde Staten van Annabelle Hoogakker - WaarBenJij.nu de eerste weken - Reisverslag uit Schoener, Verenigde Staten van Annabelle Hoogakker - WaarBenJij.nu

de eerste weken

Blijf op de hoogte en volg Annabelle

10 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Schoener

Hellooo allemaal,

Vandaag alweer begonnen aan de vierde week van school hier en wat gaat de tijd snel. De eerste huisgenootjes en vrienden gaan alweer naar huis en de eerste nieuwe komen alweer bijna. MAAR WAT IS HET LEUK! En wat heb ik al veel gedaan.

2 weken geleden ben ik een dagje naar LA geweest met Kerstin. Zoals de meeste van jullie vast de fotos al gezien hebben op facebook, was het een ontzettend leuke dag. We zijn naar Malibu beach, santa monica pier, venice beach, beverly hills, hollywood sign en the walk of fame geweest. Believe it or not, het kan echt in één dag.

Afgelopen weekend ben ik met mijn mega gezellige, leuke, klagende huisgenootjes naar Las Vegas en The Grand Canyon geweest. Het was echt een prachtig weekend om nooit te vergeten!

Voordat ik weg ging, werd mij vertelt dat ik èèèècht niet kon drinken in Amerika en niet op stap kon. Een paar weekenden verder hebben we toch al een paar mooie feestjes gehad.
Natuurlijk mis ik wel de nederlandse muziek en mijn lieve stapmaatjes, maar de amerikanen kunnen er ook wat van.

Een hele dikke kus uit amerika en jullie horen snel weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Schoener

9 maanden naar amerika!

9 maanden engels leren met EF.

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2017

San Diego & Mexico

16 Januari 2017

Holidays!

21 December 2016

Zoveel leuke dingennnnnnn

10 Oktober 2016

de eerste weken

20 September 2016

de reis op en de eerste dag
Annabelle

9 maanden Santa Barbara!

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5113

Voorgaande reizen:

18 September 2016 - 05 Juni 2017

9 maanden naar amerika!

Landen bezocht: