Zoveel leuke dingennnnnnn - Reisverslag uit Schoener, Verenigde Staten van Annabelle Hoogakker - WaarBenJij.nu Zoveel leuke dingennnnnnn - Reisverslag uit Schoener, Verenigde Staten van Annabelle Hoogakker - WaarBenJij.nu

Zoveel leuke dingennnnnnn

Door: Annabelle

Blijf op de hoogte en volg Annabelle

21 December 2016 | Verenigde Staten, Schoener

zoooooo, dat is alweer even geleden dat ik weer iets geplaatst heb. Maar wat is het leuk hier. Afgelopen zondag zat ik hier precies 3 maanden (14 weken). In deze tijd heb ik zoveel leuke mensen mogen leren kennen, zoveel trips al mogen maken en mijn engels is hier veel beter geworden.

Mijn trip naar Yosemite was geweldig. Ik was met 7 andere meiden en 2 jongens vertrokken op 2 december naar het koude yosemite. Was wel even wennen om weer een winterjas en uggs te dragen. Het was echt een winterwonderland. ZOOOOO MOOI. Ik dacht altijd dat de basic mac background bewerkt was, maar in het echt is het nog 100 keer zo mooi. Het was een heel gezellig weekend met iedereen!!

Maandag 5 december ben ik naar disneyland geweest met 2 huisgenootjes en nog 2 andere meiden. Ik heb altijd al willen weten hoe disneyland was in amerika. Het is eigenlijk precies hetzelfde als in Parijs, alleen het kasteel is kleiner.. Het was wel zo mooi met de kerstversiering en met de meiden was het echt een hele gezellige dag.

Afgelopen zondag ben ik een dagje naar la geweest. Het was zo cool om met allemaal verschillende nationaliteiten te zijn. We zijn begonnen in santa monica en toen over het strand naar venice beach gelopen. Daarna zijn we naar Rodeo Drive en The Walk Of Fame geweest. Het was super lekker weer.

Nu is het bijna kerst en wat zijn de versieringen hier leuk. Een en al kerst sfeeeeeeer!! Iedereen alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!