aftellen maaaaar - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Annabelle Hoogakker - WaarBenJij.nu aftellen maaaaar - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Annabelle Hoogakker - WaarBenJij.nu

aftellen maaaaar

Door: Annabelle

Blijf op de hoogte en volg Annabelle

06 September 2016 | Nederland, Boxtel

Hallo allemaal,

Nog maar 11 nachtjes slapen en dan zal ik voor negen maanden vertrekken naar Santa Barbara, de reis waar ik al een jaar lang naar toe geleefd heb. Via deze blog kunnen jullie mijn avontuur volgen. Ik heb er ontzettend veel zin in en zou het liefste morgen al in het vliegtuig stappen.

Op zaterdag 20 augustus was de laatste bijeenkomst voor vertrek. Daar kon je de Nederlandse mensen ontmoeten die ook naar Santa Barbara gaan. Tot nu toe alleen maar leuke mensen leren kennen!

Ook heb ik mijn adres al te horen gekregen: 5702 Alondra Dr. 93117 Goleta.

Op 18 september zal het avontuur gaan binnen.

Jullie horen dan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boxtel

9 maanden naar amerika!

9 maanden engels leren met EF.

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2017

San Diego & Mexico

16 Januari 2017

Holidays!

21 December 2016

Zoveel leuke dingennnnnnn

10 Oktober 2016

de eerste weken

20 September 2016

de reis op en de eerste dag
Annabelle

9 maanden Santa Barbara!

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 5117

Voorgaande reizen:

18 September 2016 - 05 Juni 2017

9 maanden naar amerika!

Landen bezocht: