de reis op en de eerste dag - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Annabelle Hoogakker - WaarBenJij.nu de reis op en de eerste dag - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Annabelle Hoogakker - WaarBenJij.nu

de reis op en de eerste dag

Door: annabelle

Blijf op de hoogte en volg Annabelle

20 September 2016 | Nederland, Boxtel

Hello everyone!

Na vrijdag een top afscheidsfeest gehad te hebben (dankjewel daarvoor) was zondag dan eindelijk the big day. Om 5 uur ging de wekker om op te staan en klaar te maken voor de grote reis. Lieve papa en mama, Fenne, Lotte en de moeder van Lotte kwamen mij uitzwaaien op schiphol waarna ik samen met Veerle naar LA vloog. De vlucht duurde lang... uiteindelijk waren we om 23'30 (amerikaanse tijd) in het huis en waren we 28 uur wakker.

We slapen met 14 studenten in het huis en met 5 meiden op een kamer. Een grote bende, lawaai en gezelligheid.

Vanochtend ging om kwart voor 7 de wekker. De eerste schooldag starte om 08;40 waardoor we om 08;10 met de bus mee moesten. De bus is ongeveer 5 minuten lopen en 20 minuten met de bus die stopt recht voor de school. Ideaal want alles lijkt hier op elkaar. Het is een hele mooie school met hele lieve leraren. Ik dacht altijd heel slecht te zijn in Engels, maar hier op school heb ik wel gehoord dat het nog veel erger kan. Ik zat bij een jongen in de klas die niet verder kwam dan 'Hello' en 'oke'. De eerste dag was zwaar, dus daarna zijn we lekker uit gaan waaien op het strand.

Vanaf morgen krijgen we echt les. Om de dag 's ochtends naar school en de andere dagen in de middag. Nu lekker vroeg het bedje in en klaar stomen voor deze week.

en fenne en loes, de ballonnen hangen boven het bed!

Hele dikke knuffel uit Santa Barbara!